Terminale GPRS i aplikacja internetowa

Informacje podstawowe

  • Terminal GPRS umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową, pełny odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J19391 J 17081 J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej tachografu, odczytywanie nr kart kierowców oraz statusów z magistrali K·Line (D8), komunikacja oraz zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)
  • Technologia CAN

    – odczytuje dane z magistrali CAN (J1939/J1708/J1587/FMS/OBOII) – ponad 650 pojazdów obsługiwanych! Dane logistyczne z magistrali CAN: łączny dystans, łączne zużycie paliwa, poziom paliwa, obroty silnika, prędkość pojazdu, temperatura silnika, czas pracy silnika, czas jazdy, czas pracy silnika na postoju, nacisk na pedał gazu, zasięg pojazdu, chwilowe zużycie paliwa, nacisk na oś, ponad 30 kontrolek CAN (checkengine, światła, pasy, poduszka … ), gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania

  • Technologia TMR

    – czyli możliwość zdalnego pobierania plików DDD. Zgodnie z rozporządzeniem (WE) 561/ 2006 firmy posiadające w swoim taborze pojazdy wyposażone w tachografy cyfrowe są zobowiązane do odczytywania kart kierowców co 28 dni, oraz pamięci tachografu co 90 dni. Technologia TMR umożliwia zdalny odczyt wskazanego zakresu pamięci tachografu oraz kart kierowców umieszczonych w slotach tachografu. Pobierany jest cyfrowo podpisany plik o rozszerzeniu DDD. Zaletą zastosowania technologii jest brak potrzeby powrotu pojazdu do bazy w celu odczytania pamięci tachografu oraz kart kierowców poprzez zewnętrzne czytniki. Pobierane pliki są zabezpieczone przed edycją. Dodatkowo, podłączenie magistrali K-Line (D8) zapewnia odczyt bieżących statusów pracy kierowców jazda, odpoczynek, praca, przerwa oraz numerów kart kierowców. Odczyt tych danych jest podstawą do monitorowania w czasie rzeczywistym limitu pracy kierowców. Dane dostępne są na włączonej oraz wyłączonej stacyjce

  • Pełne wsparcie interfejsu FMS

    – pozwala na podłączenie terminala (za pomocą dedykowanego wyjścia) w sposób nie powodujący utraty gwarancji producenta pojazdu

  • Technologia CAN-click

    – pozwala na bezprzewodowe podłączenie urządzeń do magistrali CAN pojazdu. Główne zalety to bezinwazyjna technologia, bezpieczny i niezawodny odczyt danych z magistrali CAN, brak fizycznego połączenia, oryginalne przewody w pojeździe pozostają nienaruszone. W nowych pojazdach to podłączenie nie powoduje utraty gwarancji producenta pojazdu

  • Podłączenie pod K·Line – w celu czytania statusów tachografu oraz numeru kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również ! ) Obsługiwane wszystkie tachografy cyfrowe
  • GARMIN FMI

    – umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN; Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz z funkcją ANTY-JAMMING
  • Odbiornik GPS z funkcją ANTY-JAMMING
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po zaniku zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Aktywna zewnętrzna antena GPS
  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM
  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC
  • Wewnętrzny akumulator (opcjonalnie)z kontrolą ładowania
  • Pamięć do 48.000 zdarzeń
  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS
  • Pełne wsparcie protokołu l-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • Immo DALLAS

    – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta; urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS i RFI Dl; w urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcia zasilania głównego lub z magistrali CAN
  • Zaawansowany moduł ECODRIVING

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +32V
  • Średnia wartość poboru prądu:
  • Terminal nieaktywny (5 min po wyłączeniu stacyjki):

29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

20 mA +/- 5% dla Uzas=24.4V

  • Terminal aktywny (włączona stacyjka):

54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

32 mA +/- 5% dla Uzas=24.4V

  • Terminal w trybie SLEEPMODE:

< 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

< 3 mA +/- 5% dla Uzas=24.4V

  • Temperatura pracy -30°C do +85°C